2e verslag, nieuwe stage! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Anna Maessen - WaarBenJij.nu 2e verslag, nieuwe stage! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Anna Maessen - WaarBenJij.nu

2e verslag, nieuwe stage!

Blijf op de hoogte en volg Anna

26 Mei 2015 | Curaçao, Curaçao

Hallo allemaal,

Op dit moment is het stalend zonnig weer en 32 graden (zoals elke dag), ik lig te genieten van mijn laatste vrije dagen. Want ja het is eindelijk gelukt om een nieuwe stageplek te vinden!!! Komende maandag begin ik bij Cabana Beach ( www.kontikibeachresort.nl of  www.cabanabeachcuracao.com )

Het resort bestaat uit drie onderdelen. Het Kontiki hotel, dit is een 4 sterren van der Valk hotel. Verder ligt er op het resort een restaurant- bar aan zee. Het restaurant is elke dag open voor ontbijt, lunch en diner, er worden internationale gerechten geserveerd. In de bar worden dagelijks artiesten uitgenodigd en dit is elke woensdag de uitgaansplek voor de studenten op het eiland. Als laatste beschikt het resort over een eigen strand, naast het luxe strand liggen er verschillende dingen als een winkel, een pizzeria en een snackbar.

Komende maandag heb ik een introductiedag/training met meerdere nieuwe studenten. Ze gaan dan kijken wat ik allemaal kan en bepalen wat ik mag gaan doen. De stage is 2 minuutjes rijden vanaf mijn huis, ideaal dus!

De afgelopen dagen heb ik me goed vermaakt. Zo ben ik zondag op stap geweest met een paar huisgenoten op het strand (Wet en Wild heet dit). Ik heb voor het eerst sushi gegeten en ben naar een winkelcentrum geweest, suikertuintje. De rest van de dagen ben ik naar het strand gegaan met huisgenoten of ben ik bezig geweest met het regelen van een nieuwe stage. Dit was overigens behoorlijk lastig, de chique hotels/resorts zitten meestal al vol met stagaires. Van de overige bedrijven is het niveau vaak te laag. Ook gaat hier alles op zn Antilliaans (lekker langzaam dus) je moet zelf echt achter de bedrijven aanzitten anders vergeten ze het  of je hoort niks meer.

Komende zondag verhuis ik naar de kamer waar ik eigenlijk heen zou gaan. De jongens in het huis waar ik nu woon zijn hartstikke aardig maar ik ben ook wel toe aan wat meiden.

• 26 Mei 2015 - 22:10

Marleen:

De aanhouder wint!!!
    Proficiat met deze mooie stageplek. Ik heb op de site van dit resort gekeken en het ziet er schitterend uit.
    Groet, Marleen.

• 26 Mei 2015 - 22:15

Anna Maessen:

Bedankt Marleen! En het is inderdaad een mooi resort.

• 26 Mei 2015 - 23:03

Mérita:

Goed gedaan Anna! Nu maandag nog ff laten zien wat je allemaal kunt en dan genieten. Maar op de foto's op Insta te zien maakt het niet zoveel uit waar je komt te werken op het resort; het ziet er allemaal top uit.
    Kortom: Werk ze, geniet ze en alles komt goed. Maar dat was jij toch al van overtuigd.
    btw: de foto's zien er wel super relaxed uit en de sushi zag er ook goed uit.

• 26 Mei 2015 - 23:35

Anna Maessen:

Bedankt voor het leuke berichtje Mérita! De sushi was inderdaad lekker en vanaf nu ga ik vol op genieten

• 27 Mei 2015 - 09:41

Marlene Peeters:

Super! Je ziet maar Anna ,na regen komt weer zonneschijn! Geniet van deze deze mooie stageplek!
    Gr Marlene

• 27 Mei 2015 - 16:49

Bedankt Marlene!

• 27 Mei 2015 - 21:19

Oma En Opa:

Hallo Anna, wij zijn heel trots op je en wensen je heel veel succes maandag.
    Groetjes opa en oma.

• 27 Mei 2015 - 21:38

Dankjewel opa en oma!

• 27 Mei 2015 - 22:47

Wilma Van Tilburg:

Fijn voor je! Succes en genieten!
    Wilma