Time flies! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Anna Maessen - WaarBenJij.nu Time flies! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Anna Maessen - WaarBenJij.nu

Time flies!

Blijf op de hoogte en volg Anna

12 Augustus 2015 | Curaçao, Curaçao

Bondia!

De tijd vliegt hier om, ik heb het nog altijd erg naar mijn zin en geniet elke dag. Nog maar 1,5 maand en dan ben ik alweer terug in Nederland... aan dat idee wil ik nu liever nog niet denken. Op wat kleine probleempjes met mijn auto en een nierbekontsteking na loopt nu alles lekker op rolletjes. Stage bevalt nog altijd goed en de collega's en huisgenoten zijn ook nog altijd gezellig. Het mooie weer en het vele stappen zal ik in Nederland zeker gaan missen.

De afglopen 2 weken heb ik kunnen genieten van Curaçao met mij ouders en broertje. Ik heb nu echt alles gezien van het eiland, grotten van hato, klein Curaçao, stuisvogelfarm, willemstad, verschillende stranden enz. Ook heb ik met dolfijnen gezwonnen, erg leuk om te doen. Het was heerlijk om 2 weekjes even "luxe" te leven met warm water, een wasmachine, airco en een zwembad.

Toen mijn ouders en broertje hier waren merkte ik pas hoe gewend ik ben geraakt  aan het eiland. Hun praatte vaak over de rijstijl, de armmoedige huizen, de warmte enz. Zelf denk ik hier eigenlijk nooit meer aan en als het ergens 25 graden is heb ik het koud. Dat wordt nog wat in Nederland...

12 oktober begin in met een nieuwe stage bij het Hampsire Designhotel in Maastricht. Hier ga ik 29 weken stage lopen, 20 weken op de sales afdeling en 9 weken op de Front Office afdeling. Toen ik in mei uit Nederland vertrok keek ik er echt naar uit. Het lijkt me nog steeds harstikke leuk maar ik vind het ook erg jammer dat ik Curaçao dan zal moeten verlaten. Inmiddels heb ik ook een kamer geregeld in Maastricht. De kamer ligt in het centrum en op 5 minuten fietsen van stage. Het is een erg schoon huis met 3 andere meiden van de Hogere Hotelschool Maastricht.

Tot over 1,5 maand in Nederland! Aju!

  • 12 Augustus 2015 - 21:58

    Marleen:

    Hallo Anna,
    Wat fijn om te lezen dat het allemaal zo goed gaat. Ik hoorde van jouw pap en mam dat het toch een mooi eiland is. Ik heb de vakantiefoto's gezien en deze zagen er mooi uit.
    Ik wens je nog veel plezier de laatste weken en tot ziens in Kessel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Augustus 2015

Time flies!

12 Juni 2015

"nieuwe start"

26 Mei 2015

2e verslag, nieuwe stage!

18 Mei 2015

Eerste verslag Curaçao
Anna

Actief sinds 18 Mei 2015
Verslag gelezen: 1211
Totaal aantal bezoekers 5749

Voorgaande reizen:

18 Mei 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: